Wondering Boys

Junk

Posted in Uncategorized by Mick on April 1, 2007






Mick en ik delen een (voor veel mensen) vreemde passie voor opgezette dieren binnen een kunst/design context. Ik noem de context er maar even bij, ondanks dat ik mijn vraagtekens heb bij waar een dergelijke context begint en eindigt. Bovenstaande afbeeldingen zijn objecten die niet in een dergelijke context zijn gemaakt waardoor ze op e-bay worden aangeboden als “junk” van de eerste orde including de aangename prijscategorie.
Ik houd van deze “junk” en heb ondertussen al een hele verzameling in huis.
Fijn detail is, dat mijn bezoek die kunstcontext er zelf wel bij denkt.

Leave a Reply

