Wondering Boys

"Jesus had a sister" !

Posted in Uncategorized by Mick on April 2, 2007





Voor u misschien onbekend, maar voor “insiders” in de culturele wereld een veel voorkomend fenomeen: RUILEN.
Jij krijgt mijn schilderij en ik zet jouw beeldje op mijn schoorsteen.

Zo hebben veel dertigers in “de sector” al een aardige verzameling aan de wand, zonder er ooit een tastbaar geldbedrag aan uit te hebben gegeven. Ik ben nog lang (?!) niet 30, maar de muur hangt al aardig vol en ook op de kast zou je kunnen spreken van een mini-tentoonstelling.
Een van de aardigste “swops” was een muis op wielen tegen een pot vol handige pillen van Dana Wyse, die mijn leven volmaakt gaan maken.
Dus als ik straks beroemd ben, dan weet u hoe dit komt. U begrijpt direct hoe het komt dat ik zo vreselijk veel van moderne kunst begrijp en die 20 talen die ik spreek, had ik binnen 3 uur onder de knie. Hoe handig!

Tagged with:

Leave a Reply

