Wondering Boys

Elbert

Posted in Uncategorized by Mick on April 29, 2007



Ik zit binnen en de zon schijnt buiten. Ik hang net op van Elbert. Elbert is kunstenaar. Niet omdat iemand dat zegt, niet vanwege het -met succes- doorlopen van een Academie…, niet vanwege verkoop in galeries. Hij is kunstenaar omdat hij het is. Echt IS.
Ik koester Elbert en ik zou willen dat de hele wereld dat zou doen. Omdat hij me raakt, en omdat ik net weer hard heb gelachen om zijn bijzondere geest (en grappen). Omdat het zwaar is voor kunstenaars, en omdat kunst nodig is als zuurstof. Elbert leeft niet online, dus hij zal dit niet lezen. Gelukkig is er 1 spoor van hem op het net te vinden. In het ECHT, voel je zijn werk.

Leave a Reply

