Wondering Boys

You Go Girl

Posted in Uncategorized by Mick on July 4, 2007

more_chicks.jpg

(uit het Parool, Nederlandse krant)

Tagged with: ,

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. ill. said, on July 4, 2007 at 9:50 pm

    supadupacool!
    :)

  2. Ellen said, on July 5, 2007 at 12:29 pm

    Geweldige actie! Ik verbaas me telkens weer over de hypocrisie m.b.t. het doden van dieren…

  3. ill. said, on July 5, 2007 at 6:13 pm

    -heeft er ondertussen wel een beetje hoofdpijn van gekregen en moet maar eens gaan bijslapen-

  4. Tinka Bel said, on October 11, 2007 at 11:37 am

    Ik ben Katinka Bel, niet te verwarren met Tinkebell, en ik maak grandiose macramÈkunst

    En ik steun de wormenpartij. Dat lijkt mij beter dan het vernietigen van kuikens en het beschermen van merels die wormen eten.

    O ja, en ik ben getrouwd met Kees Bel.

    http://www.geocities.com/katinkawebbel/index.html

    http://www.geocities.com/katinkawebbel/wormenpartij

    K. Web-Bel


Leave a Reply

