Wondering Boys

Fan

Posted in Uncategorized by Mick on July 5, 2007

Dit is een blog van een jonge blogger dat ik heel graag lees! Normaal hou ik niet van hele lange posts, maar zijn posts lees ik als een trein uit! Hij heeft een mooie kijk op dingen!

http://jeeeps.blogspot.com/

Tagged with:

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. Jeeps said, on July 5, 2007 at 8:04 pm

    Hey, tenks man.. :) Hm, zelf vond ik mijn verhaal een beetje verwarrend, maar dat valt dan misschien wel weer mee.

    Mag ik dan zeggen dat ik jouw vlogs soms echt briljant vind ^^

  2. Imke Dielen said, on July 6, 2007 at 11:28 am

    Dat gaan we es checken ;)


Leave a Reply

