Wondering Boys

Shame on Me!

Posted in Uncategorized by Mick on July 6, 2007

Soms weet ik niet waar mijn hoofd staat! Eergisteren heb ik op de chat Kaat en Ann uitgenodigd om te komen eten. Direct daarna gaan slapen en dus s’ochtens helemaal vergeten. Gisterenavond stonden ze voor de deur en ik dacht, Nou ja! Zomaar ongevraagd aan komen waaien.. rare Lesbo’s!

Sorry Girlz

We hebben in elk geval beelden geschoten voor de volgende vlog, het wordt een muzikaal intermezzo… en mijn eerste in Final Cut Pro!
Plus dat Kaat en Ann op mijn blog voor het eerst aan het grote publiek worden getoond… :)

Tagged with: ,

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. maarten said, on July 6, 2007 at 2:17 pm

    Spannend is dat!


Leave a Reply

