Wondering Boys

puredata & arduino

Posted in Uncategorized by W ! on July 7, 2007

centroidpd.jpg

arduino_extreme_260.jpg

Arduino en PureData zijn dingen waar de meeste mensen bijna niets van begrijpen. En dat is ook zo voor mij. De poging van vandaag was al even onsuccesvol. Maar ik blijf volhouden, wil het in gang krijgen. Want wat je ermee kan doen is veel te interessant. Namelijk input van verschillende sensoren (geluid, licht, kanteling, warmte, versnelling, …) omzetten in een signaal waarmee je verschillende audio programma’s mee kan aansturen (zoals bijvoorbeeld Ableton Live). Op het eerste gezicht erg nerdy allemaal en dat is het ook. Daarom lukt het me voorlopig nog niet om er iets uit te krijgen.

Later dus meer hierover.

Tagged with:

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. meneer oogsnoep said, on July 14, 2007 at 9:26 pm

    Doe me terugdenken aan de periode dat ik zat te experimenteren met mijn Nord Modular, die had enkel een audio-ingang. Het zou helemaal vet zijn als je ‘m met dit zou kunnen aansturen.


Leave a Reply

