Wondering Boys

Damn mijne btw

Posted in Uncategorized by Mick on July 10, 2007

Ik ben gewoon vergeten mijne btw aangifte te doen, vertelde mijn buurvrouw boekhoudster net,
ik weet wat doen vandaag!

shutterstock_3734203.jpg

Tagged with:

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. Imke Dielen said, on July 10, 2007 at 12:58 pm

    Gisteren ook tot half 2 aan bezig geweest… pffff

  2. Frederick said, on July 10, 2007 at 2:23 pm

    :-D Ik ben duidelijk niet de enige.
    Gisteren wat aan bezig geweest. gelukkig vond ik alle bewijsstukken terug die ik nodig had.
    Vanavond steek ik het daar in de bus.

  3. […] en ‘k ben duidelijk niet de enige. […]

  4. the b! in b&b! said, on July 10, 2007 at 7:38 pm

    mannekes toch… allez, ‘k zal hier direct eens een beetje reclame maken zie! me = boekhouder! :)
    als ik hier nog zo’n dingen lees kom ik persoonlijk billekoek uitdelen!

  5. Mick said, on July 10, 2007 at 7:46 pm

    … jammer dat ik dan nu pas weet! Ik heb er net

  6. Renzo said, on July 11, 2007 at 9:50 pm

    Zeg, ‘t is nog 9 dagen zenne :-)


Leave a Reply

