Wondering Boys

Ik ben begonnen!

Posted in Uncategorized by Mick on July 13, 2007

Vandaag voor het eerst naar de fitness geweest sinds tijden, vroeger deed ik het regelmatig, maar nu hangt en zakt alles met een megavaart richting grond!

Dus de stand nu is:

Lengte: 1,67
Gewicht: 65
Vetpercentage 23%
Buikomtrek: 87cm
Borsten: ze hangen

HET STREVEN IS:

Lengte: 1,77
Gewicht: 59
Vetpercentage 17%
Buikomtrek: 75cm
Borsten: stevig als rotsen

Ik heb 6 weken!

Tagged with:

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. the b! in b&b! said, on July 13, 2007 at 5:44 pm

    Woehoew! Veel succes gewenst! Enneuh, doorbijten h

  2. Mick said, on July 13, 2007 at 5:50 pm

    @B, Als ik jullie foto’s zo zie op Flickr zitten jullie nog strak in het vel! :) Dat van mij komt 2 minuten later dan ik uit de douche. ;)

  3. Renzo said, on July 13, 2007 at 9:49 pm

    euh… 1m77 en 59 kilo lijkt me toch verre van ideaal hoor :-)

  4. Mick said, on July 13, 2007 at 9:54 pm

    @Renzo, Hoezo? Ik moet maar tien cm groeien! Valt toch mee..

  5. Karel said, on July 14, 2007 at 3:43 pm

    goe gade nog groeien dan? u laten uitrekken?

  6. Renzo said, on July 14, 2007 at 6:52 pm

    @Mick: allÈ… da’s veel te skinny als man ;-)

  7. Renzo said, on July 14, 2007 at 6:53 pm

    @Karel: “vree” dikke plateauzolen… zie Mick’s blog entry over 70’s disco :-)


Leave a Reply

