Wondering Boys

New Idea

Posted in Uncategorized by Mick on July 14, 2007

xtrasmall.jpg

Vandaag reed ik naar Brugge, in de auto kregen Wout en ik echt een heel cool idee voor een website! Welteverstaan Xtrasmall, mijn eigen ontwerpbureau die in Augustus gelanceerd wordt. Ik wil niet te veel verklappen maar kom zeker kijken op 15 augustus, die datum heb ik voor mezelf gesteld, om de druk wat te verhogen, hou ik van. ;)

Tagged with: ,

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mirthe said, on July 14, 2007 at 4:40 pm

    Ik kom zeker eens langs! (maar niet op de 15de, want dan bevind ik mij in het buitenland :))

  2. Imke Dielen said, on July 16, 2007 at 10:27 am

    Oh wat ben ik benieuwd! :)


Leave a Reply

