Wondering Boys

De Fiesten!

Posted in Uncategorized by Mick on July 15, 2007

wittesokken.png

Het ergste aan de feesten is dat ik voor elke boodschap, bankcontact, hond uitlaten… echt alles mezelf moet waden tussen bierblikjes, stank, lege frietzakken en heel veel plebs met witte sokken en sandalen! Dan niet te vergeten de enorme hoeveelheid buggy’s en driekwart broeken, geel geblondeerde haren, en slechte gebitten! Die allemaal semisjagerijnig naar elkaar roepen! “edde da gezien, plezant hÈ!”
Ooit ben ik gevlucht uit mijn dorp voor deze taferelen.

Als ik een concert van een artiest wil zien betaal ik wel gewoon, dan zit, of sta ik in elk geval tussen gelijkgestemden, en niet tussen klootjesvolk dat er alleen maar staat omdat het gratis is!

*wist niet dat het zo erg ging zijn*

Tagged with: , ,

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. Frederick said, on July 16, 2007 at 7:42 am

    “Gelijkgestemde””klootjesvolk”…ow boy… begin niet he. Dat vind ik nu al een even onverdraagzame opmerking als die hetero’s dat niet naast 2 “jeanetten” wou gaan zitten in een restaurant.

    Is dat nu gewoon last van de warmte/drukte of ware aard van het beest?

    *spank*


Leave a Reply

