Wondering Boys

Plakken

Posted in Uncategorized by Mick on July 15, 2007

Tis mijne toer om te klagen over het weer! Dit weer vandaag is mijn ergste nachtmerrie! Verschrikkelijk, je kunt niet meer denken, alleen hangen. Alles gaat twee keer zo traag, alles plakt, je stinkt. Dat mensen dit fijn vinden gaat er bij mij niet in! Erger nog het opzoeken! Geef mij maar energiek fris weer, met een waterig zonnetje…

Zal er wel mee te maken hebben dat de hele stad smerig is en stink naar ranzig vet!

Tagged with:

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. meneer oogsnoep said, on July 15, 2007 at 8:27 pm

    Het valt nog mee, het ergste dat ik al meegemaakt heb was in Zuid-Kreta. Toen was het ‘s nachts zelfs warmer (+40C) dan in de dag door de een of andere woestijnwind. Je deed niet alleen geen oog dicht door de warmte maar ook door de luiken die stonden te klapperen.

  2. Mick said, on July 15, 2007 at 8:41 pm

    Ik ook één keer in Erfout, Marokko, op een moment was het 50°. Toen heb ik besloten om nooit maar dan ook nooit meer naar een warm land te gaan.

  3. Kathleen said, on July 15, 2007 at 10:23 pm

    Eindelijk een gelijkgestemde ziel!

  4. Mick said, on July 15, 2007 at 11:05 pm

    @Katleen, Ook gij Brutus :) Ik snap gewoon niet dat je voor de lol een partij gaat zitten zweten. Tegen kou kun je je kleden, tegen hitte kun je gewoon helemaal niets.

  5. the b! in b&b! said, on July 16, 2007 at 3:27 pm

    pfff… ben blijkbaar de enige die van dit weer kan genieten? face it: de aarde warmt op, je kan je maar beter aanpassen! :)
    oh my god! dat is het: ik sta gewoon verder in de evolutie dan jullie! ‘k heb het altijd al geweten… :p

  6. Mick said, on July 16, 2007 at 3:33 pm

    Nee, hoor bijna iedereen die ik kan geniet daarvan! Ik ben bijna de enige!

  7. the b! in b&b! said, on July 16, 2007 at 3:42 pm

    njah, mag ik je dan voorstellen aan mijn wederhelft bert? die verheft ‘klagen over het weer’ tot een kunst :)


Leave a Reply

