Wondering Boys

Besluit!!

Posted in Uncategorized by Mick on July 16, 2007

Elf uur, en ik ben net doodmoe uit bed gekropen. Vannacht, voor de derde nacht, tot 5 uur in de ochtend keihard feestgedruis in mijn slaapkamer! Ik ben op, moe en stuk, ondertussen moet er ook gewerkt en ontworpen worden. Ik weet niet hoe ik eruit zie na nog 8 dagen geen slaap! Of erger, tot wat ik staat ben!

Daarnet stond ik op met een besluit, ik schrijf even niet meer tot na de feesten, want meer dan geklaag gaat er niet uitkomen en als er iets is waar ik zelf een hekel aan heb is het geklaag. Daar kom je geen steek mee verder! En het is niet zo dat ik zelf niet feest, integendeel, mensen die me kennen weten dat, alleen kies ik dan zelf wanneer ik stop en ga slapen!

Tot na de feesten!

En FrÈ, als antwoord op de term klootjesvolk in deze post! Nooit gehoord van maatschappelijk kritiek gegoten in een sarcastische vorm, of mag alleen Midas Dekker of een Stand – up comedian dat? Ik ga wel naast alle mensen zitten ongeacht, geaardheid, kleur, geloof, dus het is een vergelijk dat niet opgaat. O,† ja, naast een Vlaams Blokker ga ik niet zitten, o.k. o.k.!!

Tagged with: ,

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. maarten said, on July 16, 2007 at 12:23 pm

    Misschien moet je je werkuren aanpassen aan het Feestenritme? Sterkte in elk geval!

  2. meneer oogsnoep said, on July 16, 2007 at 12:30 pm

    Sterkte! Ik wens ook dat die fiesten zo rap mogelijk stoppen zodat ik weer rustig verder kan zoeken naar een appartementje! :)

  3. Mick said, on July 16, 2007 at 12:36 pm

    Ik had mijn ritme al aangepast door om twee uur te gaan slapen in plaats van twaalf! Maar om vijf uur gaan slapen :-/ Gaat mij te ver!

  4. Ann said, on July 16, 2007 at 1:34 pm

    @ oogsnoep: volgens mij zoek jij toch niet goed ze. Gisteren wel 30 appartementen te huur zien staan. Maar ja, je bent een man. Dat verklaart veel.

  5. the b! in b&b! said, on July 16, 2007 at 3:06 pm

    bij deze open ik de inzet voor “doet ie het of doet ie het niet”!
    ik wed voor een Strawberry DaiquirÌ dat je het niet kan laten te bloggen Mick! :)

  6. Frederick said, on July 16, 2007 at 6:51 pm

    Hopelijk was dat echt sarcasme he.

    :)

    Misschien nog een tip : oordopjes
    of ik lag op Dour ook hele nachten wakker van
    – “DDHHOOOOEEERUUUUH”
    – gekreun van koppeltjes

  7. Mick said, on July 16, 2007 at 7:42 pm

    Achteraf bekeken is het misschien geen sarcasme;maar een vaststelling!
    Als je naar een stad komt om deze zwaar te bevuilen, er strontzat door te zwalken, rond te pissen en zelfs te schijten, mensen hun vrijheid in rust afneemt, dit allemaal schreeuwend met een sigaret in je bek! Om op het einde, in mijn straat in slaap te vallen, zodat ik erover moet stappen, dan kan ik niet meer spreken van enigsinds beschaaft volk! Maar zwaar marginaal volk dan in mijn ogen geen cent waard is!! KLOOTEVOLK dus!!

    Nog een tip van mij, dat ze feesten wat ze willen maar zet de muziek af of stiller na twee uur in een buurt waar mensen wonen en werken!
    Dan heb ik er geen probleem mee!!

  8. Mick said, on July 16, 2007 at 7:52 pm

    ps
    Begrijp me niet verkeerd, het gaat mij om de nachten en niet de avonden! En de herrie van de wagens om 8 uur omdat de troep wordt opgeruimd!!
    *is wallen aan het kweken*

  9. ill. said, on July 16, 2007 at 8:40 pm

    terug naar het platteland dan maar?

  10. Mick said, on July 16, 2007 at 8:48 pm

    :) Nee hoor, tis maar voor 10 dagen, ik heb al wat geregeld om hier weg te zijn. En volgend jaar zijn we naar de Ardennen ofzo.

  11. Marleen said, on July 16, 2007 at 9:38 pm

    oh oh, mijn voorpret voor de gentse feesten neemt nu wel een heel klein beetje af…

  12. Mick said, on July 16, 2007 at 9:41 pm

    OOO Marleen, dat moet je niet doen, als je er midden in staat als ontspanning is het vast leuk! Als je erin moet leven en werken, dan is het minder!


Leave a Reply

