Wondering Boys

Bal mis slaan

Posted in Uncategorized by Mick on July 25, 2007

Ik ben zelf een liefhebber van maatschappelijke kritiek, maar hier sloeg Pietel toch wel een balletje mis!! Een kledingstuk op een leeftijd zetten en niet op een volksgroep :)

Ach, ik sla ook wel eens een bal mis en geniet dan weer van de kritiek, je moet wat als je geen kinderen voortbrengt!

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. Aliene said, on July 26, 2007 at 1:52 pm

    Als je op een bepaalde leeftijd (heel wijselijk) nog altijd geen kinderen op deze aardkloot hebt gezet (en waarschijnlijk dat ook hÈÈl wijselijk nooit zal doen), vind ik dat je je principieel vÈÈl meer mag en kan permiteren!! :)

    Betreft die allstar gympen : het zal mij een reet zijn wat iemand draagt, maar doe het dan in ieder geval met waardigheid en een klein beetje klasse..

    maar das mijn mening ;) en volgens sommigen heb ik geen smaak :D


Leave a Reply

