Wondering Boys

Problemen van een westers mens

Posted in Uncategorized by Mick on July 25, 2007

Besluit ik om de kutdag af te sluiten met een uurtje tv, en mijn aanbod is.

2 Fast 2 furious
O Brother, Where art Thou
Interview with the Vampire

en The Terminal

JEZUS H CRIST
What to pick…

En dan nog, hoor ik het gepeupel klagen dat er niets op tv is.
Daar snap ik niets van, elke keer als ik het ding opzet is het van Jan!!
Te veel om te kijken.

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. Renzo said, on July 25, 2007 at 11:26 pm

    O Brother Where art Thou was schitterend :-)

  2. Mick said, on July 25, 2007 at 11:32 pm

    Het werd bij mij Interview, en met verbazing zitten kijken..

  3. Ania said, on July 26, 2007 at 9:23 am

    Er was niks op TV! Heb die films allemaal al gezien! :)


Leave a Reply

