Wondering Boys

Jos gaat dood!

Posted in Uncategorized by Mick on July 26, 2007

josbrink.png

Jos Brink is ongeneeslijk ziek, niet dat ik zo een grote fan ben maar deze man was een rolmodel voor mij toen ik jong was omdat hij een bekende homo was en het niet onder stoelen en banken stak! Dat wou ik ook worden; :)

Tagged with: ,

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ann said, on July 26, 2007 at 10:48 am

    Ik las het ook net! Verschoot toch wel!

  2. Mick said, on July 26, 2007 at 10:53 am

    Raar is dat, dat je zo kunt hebben van mensen die je nog nooit hebt ontmoet…
    Ik ben daar steeds weer verbaast over.

  3. Aliene said, on July 26, 2007 at 1:22 pm

    We gaan allemaal een keer dood.
    Dus Jos ook.
    Get used to it!;)

    Maar ik mocht ‘m wel, die rare nicht..


Leave a Reply

