Wondering Boys

Dit weekend in Amsterdam

Posted in Uncategorized by Mick on July 29, 2007

Gegeten in de IJkantine met M en PH
Ontbeten in de bakkerswinkel
Negen straatjes afgewandeld
Huwelijk besproken met de getuigen
Naar de Bijenkorf gegaan om de Nespressobar te zien die ik ontworpen had
De meest originele huwelijksceremonie verzonnen.
Zwanger geworden van een jas van 600 euro
Coole jas voor Wout gekocht
Mijn kledingstijl werd bestempeld als College Trash door een Fashionita
Twee flessen Proseco in het zonnetje gedronken.
Vlog opgenomen met Jude
Vlog opgenomen met PH en M
Verbaast staan kijken naar een glazen dildo.
Gegeten in EntrÈSol
Gelunched in de bakkerswinkel
Naar de nieuwe bibliotheek in Amsterdam
(echt de moeite om langs te gaan)
Naar Nemo
Naar de fashionweek Amsterdam
Naar Streetlab in Westergasfabiek (hÈÈÈÈl cool)
Concert van Jeugd van tegenwoordig bijgewoond (echt geweldig)
Tapas gegeten in Pacificpark
Jef gaan halen bij moeders

… dus zo druk gehad dat ik niet langs kon gaan bij K.

O ja, samen met Wout besloten dat we toch ooit eens in Amsterdam moeten gaan wonen.

Tagged with: , ,

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. k said, on July 29, 2007 at 10:44 pm

    oh my! EN IK, WAS OOK BIJ STREETLAB! 2 DAGEN!

  2. Mick said, on July 30, 2007 at 12:02 am

    NOU JA! Das jammer….

  3. Ann said, on July 30, 2007 at 11:32 am

    Ik dacht dat je het over mijn K had… :op


Leave a Reply

