Wondering Boys

Barcelona

Posted in Uncategorized by Mick on August 1, 2007

Wij stonden vanmorgen weer zo moe op dat we daarnet een lange week Barcelona hebben gereserveerd. De eerste 10 dagen van september, nog ÈÈn maand doorwerken.

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. lamazone said, on August 1, 2007 at 3:39 pm

    yes! i luuuuurve barcelona!
    dit weekend stippelen ik en mijn lief de septmeberreis naar italie uit. nog een maandje trabakken en dan… rust!

  2. Mick said, on August 1, 2007 at 3:42 pm

    Me luuves Barcelona tooo !

    Ik heb daar een half jaar gewoond, was heel fijn.

    ItaliÃŽ is ook fijn, lekker eten vooral :)

  3. Bert said, on August 1, 2007 at 4:03 pm

    Oooooh, laat ons maar weer watertanden!
    Doet er mij aan denken dat ik dringend eens werk moet maken van de organisatie van de vriendenreis richting Barcelona waar al zo lang sprake van is…
    Wij gaan trouwens op hetzelfde moment Patsy en Eddy (Ab Fab) spelen in de Bourgognestreek. De wijnboeren zullen het daar geweten hebben!!!

  4. Mirthe said, on August 1, 2007 at 5:06 pm

    Cool!

    Een vriendin van mij heeft onlangs het idee gekregen om een trektocht te doen van Barcelona naar Madrid (of andersom, ik weet het al niet meer). Binnen een paar jaar gaan we dat ook effectief doen.

    Ik ben dus benieuwd naar de foto’s, dan weet ik of het de moeite waard is ;)

  5. Marieau said, on August 1, 2007 at 6:51 pm

    Ah, dat is alvast iets heel erg leuks om naar toe te leven :)
    Succes nog even met dit maandje werken!

  6. Sid Frisjes said, on August 3, 2007 at 11:13 am

    Iemand die in Barca gewoond heeft moet ik geen tips meer geven natuurlijk…

    Lekkere pizza’s op het terras van La Veronica, tapas in Taller de tapas of een workshop “catalaans koken” bij cookandtaste… ik wil er ook naartoe!!!


Leave a Reply

