Wondering Boys

Vannacht…

Posted in Uncategorized by Mick on August 3, 2007

blood_mosquito.jpg

…heb ik een heftig gevecht gevoerd tegen een leger muggen, die maar ÈÈn doel hadden, mij zo weinig mogelijk laten slapen.
Stand: 12 doden en maar 4 uur slaap!

Tagged with:

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. Frederick said, on August 3, 2007 at 10:05 am

    :) hadden die hun muziek zo luid staan?

  2. Mick said, on August 3, 2007 at 10:08 am

    Wast maar waar, want ik ben tegenwoordig gewapend met keigoeie oordopjes!!

  3. Christophe said, on August 3, 2007 at 11:11 am

    12 muggen in huis? Wow. Hopelijk zijn ze nu wel degelijk uitgeroeid.

  4. dR!En said, on August 3, 2007 at 1:48 pm

    HÈÈl mijn linkerarm staat vol beten! Om de tien centimeter heb ik er eentje, beginnende op mijn wijsvinger (jeukt vreselijk!) om te eindigen op mijn schouder. Mooi is dat.

  5. the b! in b&b! said, on August 3, 2007 at 6:16 pm

    oooh! ik weet het perfecte kerstcadeau voor jou :)

  6. Mick said, on August 3, 2007 at 6:22 pm

    Verjaardagskado mag ook? :)
    Vier ik uitgebreid over een paar weekenden! Was toch van plan een paar bloggers uit te nodigen.

  7. Aliene said, on August 3, 2007 at 9:28 pm

    dus die citroengeranium heeft niet geholpen ;-)

  8. Mick said, on August 3, 2007 at 9:56 pm

    @Aliene
    Die staat te pronken op mijn terras … I KNOW :)

  9. Charlotte said, on August 4, 2007 at 12:29 pm

    yikes, ik haat dat geluid, maar ik heb sinds een paar maanden ook oordopjes in gebruik heel fijn. Nu kom ik alleen wel eens platgeslapen muggen tegen op mijn kussen


Leave a Reply

