Wondering Boys

Vakantiemodus

Posted in Uncategorized by Mick on August 13, 2007

Sinds ik weet dat ik einde deze maand even op vakantie ga heb ik het idee dat ik al in een soort vakantiemodus ben! Alles gaat iets slomer! Nog even doorbijten…

Vraag!
Vroeger las ik best veel, maar ik ben er helemaal uit! Iemand tips voor goede vakantieboeken? Ik las graag, Fay Weldon, Boudewijn B¸ch, Tom Lanoye, Renate Dorrestijn..

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. super4004 said, on August 13, 2007 at 11:50 am

    albert camus ? tis eens wat anders :-)

  2. Michael said, on August 13, 2007 at 12:30 pm

    De helaasheid der dingen van Dimitri Verhulst is een aanrader.

  3. Annelies said, on August 14, 2007 at 11:57 am

    High fidelity: Nick Hornby
    De avonden: Gerard Reve
    Slaap: Annelies Verbeke
    Eeuwige roem: Saskia De Coster

    Enjoy!


Leave a Reply

