Wondering Boys

Holland op zijn smalst!

Posted in Uncategorized by Mick on August 14, 2007

In Maastricht heb je jaarlijks ‘Winterland‘, daar komen 1,3 miljoen bezoekers op af! Zoiets als de Gentse feesten dus! De organisatie heeft besloten dat er geen bier geschonken mag worden! Enkel fris, koffie en Gl¸wijn! Hoe kun je een evenement tuttig en belerend maken! Dit lijkt wel een slechte Amerikaanse Highschool film!

Hoe lang zou het duren dat drinken net als roken verboden gaat worden?

bron

Tagged with:

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. maarten said, on August 14, 2007 at 3:13 pm

    Over mijn lijk!

  2. Mick said, on August 14, 2007 at 3:17 pm

    Ik verhuis ook onmiddelijk!!

  3. ill. said, on August 14, 2007 at 5:38 pm

    -vind het eigenlijk wel goed-
    iig sfeerverhogend.
    gluhwein is toch veeeel gezelliger!!

  4. Mick said, on August 14, 2007 at 5:45 pm

    -vind dat iedereen zelf moet uitmaken wat hij drinkt, rookt of slikt-
    Daar heeft een regering of een organisatie niets over te zeggen!!

  5. ill. said, on August 15, 2007 at 9:04 pm

    jaaa, dat vind ik ook. maar bier drinken verbieden is iets anders dan het niet verkopen toch?!

  6. Mick said, on August 15, 2007 at 9:09 pm

    Er word verboden om bier te verkopen… ik zie het verschil niet!

  7. Choinowski said, on August 15, 2007 at 9:17 pm

    Ik kom uit de buurt van Maastricht, maar van dit gigafestijn heb ik nog nooit gehoord. Ik geloof dat ik niks gemist heb.

  8. Mick said, on August 15, 2007 at 9:18 pm

    Ik denk het ook niet! Maar het idee dat ze drank gaan verbieden… brrrrr *grijpt naar zijn glas*


Leave a Reply

