Wondering Boys

Jos

Posted in Uncategorized by Mick on August 18, 2007

O jee…dat is wel heel snel gegaan…
Ik hoop dat hij geen pijn heeft gehad! EÈn van mijn helden!

Tagged with:

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. LamaZone said, on August 18, 2007 at 3:40 pm

    mooie man, die Jos.
    Ik ken’m van “Wedden dat ?” of course. Waar is de tijd!
    Hadden ze ooit een verwarde beroemdheid aan wie hij vroeg “U heeft dus een weddenschap”, zegt die gast “Ik? Neen?!”
    Zag je duidelijk een cut: hadden ze die man nog even snel uitgelegd wat hij daar in godsnaam zat te doen. Hij kende duidelijk de mensen die zijn weddenschap gingen uitvoeren niet.
    Ik was op slag een stukje minder naÔef.

  2. mieke said, on August 18, 2007 at 4:46 pm

    ook geestig dat ze het hier in vlaanderen over “den sjos” hebben…het schijnt dat hij ook automerken kon noemen aan de hand van een dichtslaande deur, bizar spelletje dat ‘wedden dat’
    wedden dat je dood gaat…


Leave a Reply

