Wondering Boys

Stappen I

Posted in Uncategorized by Mick on August 18, 2007

thatre.png

Gisterenavond hebben we een stap in de wereld gezet!

Het Pakhuis
We begonnen bij “het Pakhuis” Dat zou the place to be zijn voor hip Gent, volgens zo een gidsje. Wel als je wil vertoeven tussen wannabees, bejaarden en verdwaalde toeristen ben je hier op de goede plek! Het interieur is volgens mij ontworpen door een oude, demente, incontinente janet. Ik heb nog nooit zoveel wansmaak bij elkaar gezien. Als wat je kunt bedenken wat fout is aan een interieur is hier toegepast! Van de koperen bar, het nepbronzen beeld tot en met de inox toiletten met melkglas toe! De bediening was vriendelijk, maar das ook al, ik ben deze zaak werkelijk uitgerend!

Op naar cafÈ Theatre, wat een heerlijke sfeer hing daar, een zoet donker decor, keigoeie DJ, zalige cocktails en mooie mensen alom! Daar ga ik mijn kop nog een paar keer binnensteken

De Zodiac, ik dacht dat ik door een tijdlus was gestapt! How “80 can you get! knalblauwe muren, lelijke kunst aan de muur, slechte belichting, meubilair waar niet op te zitten valt en late dertigers die hun look al 20 jaar onveranderd laten! Goeie muziek, dat wel maar das ook al!

Casa rosa
Tja na 5 Gin Tonics even gaan kijken bij de jannetten, altijd een leuk tijdverdrijf! Sfeer o.k. bediening vriendelijk, en weer heel veel karikaturen beloert, heerlijk.

Roerkuip
De Roerkuip was weer eens kei keigezellig, gedanst gelachen en na de 8ste Gin tonic naar huis gekropen!

Ik wou ook nog naar de Suite 16 om af te sluiten, maar mijn grens was bereikt en gezien ik niet meer naar zwaardere middelen grijp dan drank ben ik maar gaan slapen…

…wordt vervolgd…

Tagged with: ,

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. Kaatje said, on August 18, 2007 at 11:48 am

    Cafe theatre is wel cool he! Vooral boven met die zetels! Alleen de cocktails zijn wel heel prijzig! Het eten is er ook lekker maar ook expensive!

  2. Peter said, on August 18, 2007 at 12:09 pm

    De Zodiac is zo wijs. Hoewel dat voor ‘een stuk’ toe te schrijven valt aan het feit dat ik daar altijd immens zat buiten kom.

  3. Karel said, on August 19, 2007 at 3:47 pm

    Ge hebt ook uwen toer van Gent gedaan alÈ ;)

  4. Mick said, on August 19, 2007 at 4:07 pm

    Der zullen nog een paar toeren komen ;)

  5. Frederick said, on August 20, 2007 at 9:38 pm

    Blij te lezen dat ge enkel maar naar de drank grijpt. ^^
    We zijn een uitstervend ras zeg ik je!!


Leave a Reply

