Wondering Boys

Campagne

Posted in Uncategorized by Mick on August 22, 2007

Een campagne voor meer tolerantie jegens homo’s op de werkvloer. Ben ik blij dat ik nooit last heb gehad van mijn coming out! En wie der last van heeft die rot maar op!

Tagged with:

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. mieke said, on August 22, 2007 at 5:55 pm

    muv je avontuur in achterland limburg

  2. Mick said, on August 22, 2007 at 7:05 pm

    Daar wonen geen mensen, dat is een beschermd gebied! Ik had het over mijn leefwereld! :)

  3. the b! in b&b! said, on August 22, 2007 at 8:38 pm

    lol :) als jij al geen tolerante werkvloer zou hebben… dan moet je Wout toch eens onder handen nemen ;)

  4. Mick said, on August 22, 2007 at 10:47 pm

    @ B!
    Ik ben nu zelfstandig, maar ik heb 10 jaar op een werkvloer gestaan! :)


Leave a Reply

