Wondering Boys

Vraag!

Posted in Uncategorized by Mick on August 23, 2007

Hoe komt het dat gij er zo uit ziet op uw 40ste!
Antwoord!
-Ga alle frustraties uit de weg
-Of los ze op!-Wees altijd verliefd
-Eet geen vlees-Neem geen kinderen
-Smeer elke dag creme
-Drink genoeg wijn
-Sport minstens één keer per week
-Heb goeie genen
-Overbelicht de boel
-Werk het bij in After Effects
-Nog vragen?

Tagged with: , ,

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. Achterluitenant Smeulders said, on August 23, 2007 at 10:56 pm

    In die montage zie je er bijna chÈmisch uit!

  2. Mick said, on August 23, 2007 at 11:02 pm

    YEEEHAAA
    ChËmisch , thats the look I want!

  3. maarten said, on August 24, 2007 at 9:26 am

    ijscrËme? :-)

  4. Imke Dielen said, on August 24, 2007 at 12:54 pm

    no sir, no further questions ;)

  5. Nina Pelirroja said, on August 24, 2007 at 5:41 pm

    Ja, ik kan me helemaal vinden in jouw omschrijving! Hopelijk betekent dat, dat ik er op mijn 40ste ook lekker strak uit zie. ;-)
    Alvast gefeli!
    xxx

    Nina

  6. LamaZone said, on April 2, 2008 at 10:01 pm

    Beetje een foute import me dunkt. Geen filmpje en geen accenten :D


Leave a Reply

