Wondering Boys

Ouwe troep

Posted in Uncategorized by Mick on August 24, 2007

Ik ben de muziek lijst aan het maken voor morgen! Mannen houd u vast want we gaan een boel ouwe troep draaien van toen ik net uitging! Echt ouwe troep dus!

Mijn ouders hadden toen ik 12/15 was een discotheek, ik sliep daarboven, met deze muziek heb ik elke avond gedroomd!

Natuurlijk wordt er ook jong en hip spul gedraaid, want ik ben natuurlijk van alle werelden thuis. :)

*is best zenuwachtig*

Tagged with:

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. Kaatje said, on August 24, 2007 at 8:24 pm

    Ik wil die muzieklijst best wel eens zien. Dan kan ik alvast beslissen wanneer ik uit mijn bed ga proberen kruipen (als het lukt)…

  2. Mick said, on August 24, 2007 at 8:34 pm

    Jij ziet niks, jij neemt 5 pijnstillers, een fles wijn en JIJ KOMT, JA!!

  3. lonnie said, on August 24, 2007 at 9:36 pm

    HIHI leuk is dat he, dat je voor je eigen verjaardag zo zenuwachtig kan worden als een kind..;)


Leave a Reply

