Wondering Boys

Boeken

Posted in Uncategorized by Mick on August 27, 2007

Op verzoek van Uw Moeder de boeken die ik tot nu toe meeneem op verlof, ik heb graag op het moment ook nog keuze. Veel van de titels die ik als tip kreeg waren dus uitgeleend! Maar dat zie ik als een goed teken! En ik ga ze zeken nog lezen!

boeken3png.png

boeken2.png

boeken1.png

Tagged with:

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. Kaatje said, on August 27, 2007 at 6:17 pm

    Ik denk dat je koffer nu al vol zit ;-)

  2. Ania said, on August 27, 2007 at 7:34 pm

    WOOOW, en ik dacht dat ik erg boekenverslaafd was. :)

  3. Uw Moeder said, on August 27, 2007 at 11:25 pm

    Beginnen met Kavalier & Clay hË! Absolute aanrader! En als ge Zafon hebt gelezen, laat weten hoe ‘m is, ik heb die hier ook nog onaangeroerd liggen.

  4. Mick said, on August 27, 2007 at 11:25 pm

    Ik ben niet echt boekverslaafd, maar ik wil graag keuze… :/

  5. Manic Mona said, on August 28, 2007 at 12:42 am

    Adem heeft gestokt en ja, ik geef het toe, ik heb zelfs tranen geplengd bij ‘De Vliegeraar’… Lang geleden. Durf ‘Duizend schitterende zonnen’ bijna niet te lezen.

  6. Karel said, on August 28, 2007 at 10:33 am

    Welken “boek voor dummies” ligt daar zo onderaan maar half getrokken? Are you trying to hide something from us?
    ik denk da er staan Kabbala maar kan er zo naast zitten natuurlijk

  7. Mick said, on August 28, 2007 at 10:40 am

    Yep, Kabbalah voor beginners, Ik heb al Islam voor dummys en Boedisme voor dummys uit! Die zijn best leuk om te lezen. Als AtheÔst moet je wel weten waarom je AtheÔst bent! :)


Leave a Reply

