Wondering Boys

Vaststellingen II

Posted in Uncategorized by Mick on September 16, 2007

We hebben twee keer zoveel geld opgemaakt dan voorzien
Ik heb het bloggen niet echt gemist (heel soms)
Ik moet mijn beetje Spaans echt weer opfrissen
(en uitbreiden)
We zijn nog niet uitgerust
Het wordt een turbulent jaar (wordt vervolgd)
Ik ben heel bruin
Ik heb maar twee boeken uit
Het openbaar vervoer is hier echt vetgeil
Ik zit vol nieuwe ideeÃŽn
De zee is de mooiste creatie op aarde
Ik heb BelgiÃŽ niet gemist
In tenten leven is cool
Formule 1 Hotels zijn een ervaring! (wordt vervolgd)
Het Dali museum is een verloederd oud vod! (wordt vervolgd)
Ik heb mijn hond heel hard gemist!

*Vliegt er morgen weer in*

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. Imke Dielen said, on September 18, 2007 at 11:55 am

    En ik had nog niet door dat je er al was! Hoe leuk!!!!


Leave a Reply

