Wondering Boys

de beer is geschoten

Posted in Uncategorized by W ! on September 19, 2007

Vandaag kwam er een einde aan een lange periode van twijfel. Na een vruchtbaar gesprek met m’n zakenpartner D. ben ik zaakvoerder af van fugzia. Bijna twee jaar heb ik met hen heel hard gewerkt aan veel projecten. Zo ben ik erachter gekomen dat de heel commerciële business echt niets voor mij is. Klaar voor een nieuwe start!

Tagged with:

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. Frederick said, on September 20, 2007 at 9:47 am

    Afgezien van de opgegeven motivatie, was de afstand naar ‘t werk ook geen serieus minpunt? Leuven zeg.
    Zelf heb ik zo de afstand Gent – Leuven (Holsbeek) anderhalf jaar gedaan tot de ik compleet file beu was. Iedere dag zo minstens 3u kwijt aan de wagen : niet meer met mij.

  2. wout said, on September 20, 2007 at 9:55 am

    De afstand is een heel eind, dat wel, maar het heeft er niet veel mee te maken. Ik ging namelijk maar één keer per week naar daar.

    Wat deed jij daar dan? iMerge? (of moet ik zeggen boondoggle)

  3. […] -Wout’s besluit om bij Fugzia weg te gaan als zaakvoerder. Dat was een harde dobber maar als je niet gelukkig bent met het werk hoeveel je ook verdiend moet je er mee stoppen. […]


Leave a Reply

