Wondering Boys

Salonbeest

Posted in Uncategorized by Mick on September 20, 2007

Mijn mama zit voor drie weken in Afrika en haar hond logeert bij ons. Het is zo een lelijk wit mormel (Maltezer) waar zure ouwe wijven mee door de stad lopen. Nu trek ik mezelf niets tot bijna niets aan wat mensen over me denken, maar nu, nu kom ik erachter dat ik me doodschaam met zo een ouwe wijven beest aan mijn arm. Het ergste is ze heet Lady, ik krijg die naam niet over mijn lippen op straat, dus noem ik haar maar Kom. En lui dat ze is, slapen en eten, een echt salonbeest! Vergeleken met mijn Jef, dat is pas echt een hond. Nog 20 dagen.

Tagged with:

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. Christophe said, on September 20, 2007 at 11:16 am

    Hahaha Mick toch, nu moest ik toch wel hard lachen bij het lezen over dat salonbeest.
    Je Jef is tenminste een hond.

  2. Ann said, on September 20, 2007 at 12:08 pm

    Moeten wij ermee gaan wandelen? :o)

  3. Mick said, on September 20, 2007 at 12:28 pm

    Dat mag! :)

  4. Mirthe said, on September 20, 2007 at 5:07 pm

    Honden zijn niet zo mijn ding. Katten zijn veel leuker ;)

    Misschien kan je hem ‘sexy’ noemen, of ‘schatje’. Dan heb je nog meer bekijks ;)

  5. Mick said, on September 20, 2007 at 5:13 pm

    @ Mirthe Honden zijn ontzettend mijn ding, elk dier eigenlijk. Maar als een mens er zo aan gaat knoeien dat het enkel een “sierwaarde” heeft dan houd het voor mij op.

  6. dR!En said, on September 21, 2007 at 8:53 am

    Jij zou mijn hond eens moeten ontmoeten. Jullie zouden gewÈÈÈldig goed overeenkomen. Ze heeft een baard en is knettergek!

  7. Bert said, on September 21, 2007 at 9:01 am

    Great :) Ik zou je salonhond gewoon mormel noemen. Klinkt altijd leuk om dat over straat te roepen…


Leave a Reply

