Wondering Boys

Twijfel

Posted in Uncategorized by Mick on September 24, 2007

Ik ben aan het twijfelen om twee dagen in de week ergens in een leuke bar ofzo te gaan werken, niet voor de centen maar voor de leuk! Soms heb ik het idee dat ik teveel achter de computer zit! Ik heb het altijd graag gedaan achter een bar staan. Maar volgens mij heb ik het binnen een paar weken wel weer gezien, vandaar de twijfel.

Tagged with:

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. ill. said, on September 24, 2007 at 10:57 pm

    beter af en toe een feestje geven en aan je eigen bar staan.
    (tip van de dag)

  2. Bert said, on September 25, 2007 at 9:27 am

    We kennen dat gevoel… Misschien doen wij er binnenkort ook iets aan… Wordt vervolgd!

  3. Mick said, on September 25, 2007 at 10:34 am

    @Bert Het is ook fijn om eens wat andere mensen te leren kennen denk ik. Niet dat ik een gebrek heb aan kennissen, maar zo af en toe nieuwe invloeden is altijd fijn.

  4. the b! in b&b! said, on September 25, 2007 at 10:11 pm

    @ m’n ventje (Bert dus *bloos*) zullen we dan maar eerst beginnen met ons huisje een beetje op orde te krijgen? :) da’s ook voor de leuk! :D

  5. Mick said, on September 25, 2007 at 10:17 pm

    :)
    Heerlijk, een discussie tussen lovers op mijn blog

  6. Bert said, on September 26, 2007 at 8:56 am

    @ Mick: Kwestie van “het leven zoals het is”-gehalte nog hoger te krijgen :)
    @b!: Och, op orde… momenteel doen we er toch niet veel meer dan nachtelijke activiteiten, dus zo dringend is dat nu ook weer niet :D

  7. the b! in b&b! said, on September 27, 2007 at 9:54 pm

    @iedereen: ‘k heb even inlichtingen genomen, met “nachtelijke activiteiten” bedoelt bert dus inderdaad “slapen” :(

  8. Mick said, on September 27, 2007 at 11:26 pm

    LOL


Leave a Reply

