Wondering Boys

Bad hair week

Posted in Uncategorized by Mick on September 28, 2007

Ik wou wat gaan drinken vanavond, maar ik durf de deur niet uit, ik heb last van een bad hair week! Heb ik nog nooit gehad, en het zat zo leuk in Spanje! Echt elke dag zat het leuk! Hier is het ÈÈn dag fluf en de dag erop lijkt het of ik met mijn kop in een frietpan heb gehangen.

Tagged with:

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. mieke said, on September 29, 2007 at 9:47 am

    dan zoek je je liefje toch weer op, zit je haar ook gelijk goed….”gewoon” gaan mick

  2. Karel said, on September 29, 2007 at 4:13 pm

    afscheren die handel :p heb da gisteren ook weer gedaan en hoef geen zorgen te maken of’t goe ligt ;)

  3. Marleen said, on September 30, 2007 at 9:57 am

    foto?
    vlogje?


Leave a Reply

