Wondering Boys

Nog niet terug

Posted in Uncategorized by Mick on September 28, 2007

Ik ben nu bijna weer twee weken hier… maar mijn ziel wil maar niet terug komen. Elke dag heb ik lichte heimwee, dat heb ik door de band altijd, maar geen twee weken.*zucht*

Tagged with:

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ann said, on September 28, 2007 at 12:55 pm

    Vervelend hÈ, als je lichaam hier zit, en je geest ginder…

  2. Imke Dielen said, on September 28, 2007 at 3:43 pm

    *aaike* troost… ik had dat ook na Kameroen…


Leave a Reply

