Wondering Boys

Ontslagen!

Posted in Uncategorized by Mick on October 1, 2007

Blogster ontslagen wegens negatieve uitlating over werk.
Dit klink me bekent in de oren, met het veschil dat ik opstapte omdat ze vonden dat ze mochten cencureren op mijn blog!
Lang leve zelfstandige zijn!!

klik klik klik

Tagged with: ,

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. Frederick said, on October 1, 2007 at 4:53 pm

    Ontslag is nogal ver gezocht vind ik. Maar je beklag doen over je collega’s op een privÈ blog dat is al evenzeer “not done”. Dat regel je op een professionele manier op ‘t werk en niet daar buiten.

  2. Achterluitenant Smeulders said, on October 1, 2007 at 8:11 pm

    Beklag doen over je collega’s op een privÈ of publieke blog, daar heb ik geen enkel probleem mee.

    Het is pas verkeerd als de mensen waarmee je samenwerkt herkenbaar afgebeeld of beschreven worden.

  3. Achterluitenant Smeulders said, on October 1, 2007 at 8:13 pm

    App.
    —–

    En herkenbaar afgebeeld of beschreven worden kan je heel breed nemen.

    Wat bv als de ene columnist de andere aanpakt. Is ook beklag doen over ‘een collega’. Zo bedoel ik het dus niet.

    Ik heb het over werknemers die nauw met elkaar samenwerken al dan niet op een zelfde werkvloer.

  4. Mick said, on October 1, 2007 at 8:27 pm

    Helemaal mee eens, ik vind dat je gerust over iemand kunt schrijven zolang je het goed inkleed. En alle herkenbaarheid weggomd!

  5. Serge said, on October 1, 2007 at 8:27 pm

    Ik kan dat wel ergens begrijpen. In een niet zo ver verleden heb ik korte tijd een blogje gehad om wat zaken van me af te schrijven, o.a. over het werk, zonder namen te noemen. Ondertussen ben ik daarmee gestopt.

  6. Mirthe said, on October 1, 2007 at 8:55 pm

    Dat is nu precies de reden waarom ik niet ·lles op mijn blog zet. Voorzichtigheid alom op fanvanmirthe.be ;)

  7. Mick said, on October 1, 2007 at 9:00 pm

    Dat is de reden waarom ik blij ben dat ik zelfstandige ben! :) Ik zeg wat ik wil, ik doe wat ik wil! Ik ben met niets of niemand verbonden.

  8. ill. said, on October 1, 2007 at 10:12 pm

    -houdt van haar besloten blog…-

  9. Mick said, on October 1, 2007 at 10:24 pm

    @ill, maar liefie jij kunt toch niet ontslagen worden. Jij bent vormgeefster! En een verdomd goeie ook!!

  10. Imke Dielen said, on October 2, 2007 at 10:02 am

    ha de reden waarom ik onder pseudoniem schrijf en elk onderwerp ivm mijn werk mijd :)

    ps: wat schreef jij dan wel zo fout dat ze op je werk iets tegen je blog hadden?

  11. Mick said, on October 2, 2007 at 10:09 am

    Het ging om deze post
    http://blog.wonderingboys.es/?p=96
    en deze
    http://blog.wonderingboys.es/?p=217

    die moest ik per onmiddelijk verwijderen. Toen ben ik per onmiddelijk opgestapt!

  12. Frederick said, on October 2, 2007 at 10:44 am

    :) mja. Hmm. Je noemt niks of niemand bij naam, maar moest die klant op jouw blog terechtkomen ze zouden het ook wel weten over wie/wat je bezig bent en dat is dan niet goed voor je werkgever. In de meeste bedrijven al goed voor een berisping of ontslag als het niet de eerste keer is. En dat heeft niks met vrije meningsuiting te maken he. Professionaliteit …
    Je opmerkingen in die post zijn anders wel heel terecht :-P

  13. Mick said, on October 2, 2007 at 10:50 am

    Wie besluit wat wel en wat niet professionaliteit is? De baas? ;)


Leave a Reply

