Wondering Boys

Verloren

Posted in Uncategorized by Mick on October 1, 2007

Dit weekend heb ik mijn computer opnieuw herinstaleerd, moet zo af en toe. Ben ik toch wel vergeten al mijn mails, adressen bookmarks, ,rss etc over te zetten. stom stom stom! Dat wordt flink verzamelen deze week.

Tagged with:

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. maarten said, on October 1, 2007 at 11:38 am

    ‘t is altijd een risico… maar ss zit misschien in een online feeder? en bookmarks in del.icio.us?

  2. Mirthe said, on October 1, 2007 at 8:53 pm

    Ik had dat gelukkig net gedaan voordat ik iets heel doms deed en alles opnieuw kon installeren. Ik heb ze dus nog :D


Leave a Reply

