Wondering Boys

Een 9

Posted in Uncategorized by Mick on October 2, 2007

Ik ben dus sinds twee weken 4 uur per dag Spaans aan het leren, daarnet kreeg ik mijn eerste huiswerk terug. Een 9 en een 8. Ik voel me net weer een scholier, zo blij was ik met cijfers.

Tagged with:

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mirthe said, on October 2, 2007 at 9:15 pm

    Dat geeft je nog wat meer goede moed :)
    Proficiat! ;)

  2. the b! in b&b! said, on October 2, 2007 at 11:08 pm

    euh, op 20? *pensato* (of zoietske)

  3. Mick said, on October 2, 2007 at 11:14 pm

    no en diez!

  4. sart said, on October 3, 2007 at 1:06 am

    Muy bien!

  5. Imke Dielen said, on October 4, 2007 at 10:24 am

    hihi succes!

  6. tine said, on October 4, 2007 at 5:12 pm

    goed zo!


Leave a Reply

