Wondering Boys

Kaarten Mika

Posted in Uncategorized by Mick on October 2, 2007

mika300â—Š300.jpg

Ik wordt soms zot van mezelf, zo een chaos soms! Nu ook weer, heb ik deze week een reis geboekt naar Valencia kom ik erachter dat ik al kaarten had liggen voor Mika in Brussel. In die week dus!

Iemand twee kaarten voor Mika, 13 november in Vorst
ik vraag niets xtra, 32 euro per stuk!

Tagged with:

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ann said, on October 2, 2007 at 12:24 pm

    Haha, Mick, ge zijt een kieken! :op

  2. Bert said, on October 2, 2007 at 8:23 pm

    Haha, ik herken me in deze fratsen :)
    Wij hebben onze tickets al…

  3. Mick said, on October 2, 2007 at 8:37 pm

    Dat heb je als je je kaarten veel te vroeg besteld.

  4. the b! in b&b! said, on October 2, 2007 at 11:06 pm

    nooit te vroeg, altijd op tijd :)

    we zullen eens rond horen!

  5. |sm| said, on October 3, 2007 at 7:33 pm

    ik wil jouw kaarten zeker en vast overkopen! contacteer me via e-mail!!!

  6. caro said, on October 3, 2007 at 10:18 pm

    Ik heb veel interesse in de kaarten!! Stuur alsjeblieft een mailtje als je ze aan mij wilt verkopen:).

  7. Mick said, on October 4, 2007 at 1:59 am

    @sm jij was eerst , ik heb een vriend die twijfelt, als hij het niet doet zijn ze van jou!
    @caro als sm niet reageert van jou natuurlijk.

  8. pruh said, on October 8, 2007 at 8:20 am

    O, jammer dat ik dat nu pas lees! Ik ben dol op mika!


Leave a Reply

