Wondering Boys

Mijn Meen

Posted in Uncategorized by Mick on October 3, 2007

meen.jpg

Ik ben twee jaar geleden maanden verliefd geweest op Meentje, aka Lucy. Een internetliefde weliswaar. Ik ben aan het twijfelen of ik mijn leven weer in teken van haar zet! Toen was ik zo gelukkig, ik wild was van haar, ik mis die tijd!

Ze was mijn mooiste muze, ooit!

Tagged with:

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. Imke Dielen said, on October 4, 2007 at 10:27 am

    *Jalours* ;)

  2. Mirthe said, on October 4, 2007 at 8:04 pm

    HÈ, ik heb nog geen muze…

  3. Mick said, on October 4, 2007 at 8:08 pm

    Moet je nemen! Is som nodig…

  4. Meen said, on October 7, 2007 at 4:21 am

    :O … wiew… ik wil dat je weeeer verliefd op me wordt, ik vond je fanart geweldig!!


Leave a Reply

