Wondering Boys

Vlog 17 ï persoonlijk ï Kinderen!

Posted in Uncategorized by Mick on October 4, 2007
No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. Karel said, on October 4, 2007 at 2:08 pm

    ik ben ook gek van kinderen :p

  2. super4004 said, on October 4, 2007 at 3:42 pm

    schitterend mick !!! :-)

    waar haal je het toch allemaal :-)

    alle voorbeelden die je in je filmpje aanhaalt, ok, dat versta ik. daar word ik ook onozel van.
    maar je weet dat ik net papa geworden ben. soms zijn er toch wel leuke momenten aan ook hoor.

  3. Ann said, on October 4, 2007 at 3:54 pm

    GE-WEL-DIG!!!

    *zijn ook gek op kinderen* (echt – vooral op die van de bovenburen die je om 3 uur ‘s nachts wakker krijsen)

  4. tine said, on October 4, 2007 at 5:08 pm

    :)
    Mjah.. Kinderen zijn zoals je ze maakt!

  5. mieke said, on October 4, 2007 at 5:10 pm

    nee; je moet geen kinderen maken

  6. Bert said, on October 4, 2007 at 5:32 pm

    Vooral die welgemeende smile op ‘t laatste maakt het wel af :)

  7. Mirthe said, on October 4, 2007 at 8:10 pm

    Dat gezicht op het einde: for-mi-dabel! :D

  8. Anne said, on October 5, 2007 at 9:21 am

    Ik ben ook gek van kinderen…
    Vooral die van de buren om 5u00 ‘s morgens…

  9. Imke Dielen said, on October 5, 2007 at 1:00 pm

    :D

  10. Christophe said, on October 5, 2007 at 3:47 pm

    Vrie wijs gedaan.

    Maar als papa heb ik soms ook plezier aan kids hoor.


Leave a Reply

