Wondering Boys

Larven!

Posted in Uncategorized by Mick on October 4, 2007

baby_crying_closeup.jpg

EgoÔsten zijn het, mensen met kinderen. Gisteren ging ik na een lange dag hard werken uit eten, komt daar een kalf, met een plat kind, aan de tafel naast ons zitten. Die larf heeft dus heel mijn voor en hoofdgerecht de boel bij elkaar geschreeuwd. Neem godverdomme een babysit als je uit eten gaat en loop mijn avond niet de vergallen! 120 euro betalen om elkaar niet te verstaan en met barstende koppijn uit het restaurant te vertrekken! En dit is niet de eerste keer dat dit gebeurt! Sigaretten, veel parfum en kinderen horen niet in een restaurant thuis, JA!

adem in
adem uit
adem in
adem uit

Vrede op aarde

Tagged with: ,

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. lamazone said, on October 4, 2007 at 11:11 am

    Ken ik. Vreselijk. En het ligt niet aan de kids, het ligt veelal aan de ouders, die dat de normaalste zaak van de wereld vinden. Keihard op aanspreken moet je doen! :)

  2. Mick said, on October 4, 2007 at 11:14 am

    Het zijn altijd de ouders, dat kind kan er niets aan doen, die had honger of buikpijn. Ze deden net of er was niets aan de had. Ik verdenk ze er zelfs van oorpluggen in te hebben.

  3. super4004 said, on October 4, 2007 at 11:24 am

    mick mick mick toch… soms verdenk ik je ervan toch een beetje onverdraagzaam te zijn. een kind hater. als kersverse papa hoor ik dat niet graag. MAAR ! ik kan je wel volgen, gisteren in het warenhuis was een moeder steeds zeer luid aan het “praten” tegen haar niet-luisterende-onhandelbare kinderen. dan denk ik ook “laat uw kinderen thuis”. maar dat ligt idd aan de ouders.
    ik hoop dat ik “dat zal met de mijne niet waar zijn” ook effectief kan waarmaken. if you snap wak bedoel.

  4. Mick said, on October 4, 2007 at 11:30 am

    O, je mag me gerust verdenken van onverdraagzaamheid! Mijn omgeving vervuilen met een keuze die zij hebben gemaakt! Als je niet rookt vindt je het toch ook vervelend dat iemand je lucht zit te vervuilen tijdens het eten!
    Is in mijn ogen net het zelfde!

  5. Bert said, on October 4, 2007 at 5:27 pm

    Volledig mee eens, Mick!

  6. Mirthe said, on October 4, 2007 at 8:07 pm

    Ge slaat de nagel op de kop. Dit is precies de reden waarom ik geen kinderen wil: al dat geblËËt.

  7. Uw Moeder said, on October 5, 2007 at 11:33 am

    Ge moogt allemaal blij zijn dat uw mammie geen kinderhaatster was, anders zat ge hier nu niet te zagen. Bende blËters!

  8. Xenu said, on October 5, 2007 at 8:17 pm

    BestÈl dat kind de volgende keer in het restaurant.

  9. Mick said, on October 6, 2007 at 12:48 am

    Volgens mij heeft Uw Moeder een zooi kinderen lopen!

  10. Uw Moeder said, on October 8, 2007 at 1:11 pm

    Jep, en gij zijt er eentje van Mick :)

  11. Mick said, on October 8, 2007 at 1:18 pm

    :)
    Tis nooit zo hard bedoeld, ik hou van deuren schoppen. Ook tegen mijn eigenste! Houd het spannend allemaal.


Leave a Reply

