Wondering Boys

Kutgeuren

Posted in Uncategorized by Mick on October 6, 2007

Kan iemand me vertellen wat we hier moeten bestellen, of kopen? Ik kom er niet uit!

via

Tagged with:

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. super4004 said, on October 6, 2007 at 5:34 am

    niet in, bedoel jij… :-;

  2. super4004 said, on October 6, 2007 at 5:38 am

    sorry, kon het niet laten ;-)

  3. lamazone said, on October 6, 2007 at 8:47 am

    Eau de Flamoes :)
    Waarom een man het zou kopen is beyond me… Ofwel zit je aan de bron en heb je het niet nodig, ofwel geraak je er niet aan en dan is dit een armzalig vervangmiddel. vreemd indeed.

  4. Mick said, on October 6, 2007 at 10:46 am

    OOO, ik kwam er ooit wel in, ik vond het niet lekker ;)

  5. the b! in b&b! said, on October 6, 2007 at 12:26 pm

    *shocked*

  6. Mick said, on October 6, 2007 at 12:45 pm

    @B shocked over het product of over het feit dat ik er ooit in was? :)


Leave a Reply

