Wondering Boys

Jeanleeke

Posted in Uncategorized by Mick on October 8, 2007

Vanavond was ik in de ban van Jeanleeke, die was Eregast op GarageTV Ik heb al zijn filmpjes gezien en was zo enorm ontroerd. De eenvoud, de art direction, Sloeber de hond, de Marokkaanse vriendin … Zo enthousiast dat ik dacht aan een docu met Jean te maken over vloggen.
Na het eten keek ik weer, en toen kreeg ik argwaan. De camera beweegt, dit is geen webcam, ze gaat naar links-rechts, zoomt in… Opgezet spel? Is er iemand een docu aan het opnemen? Of een theaterstuk? alla Paleis met Paola?

Zo een volgcameras bestaan dat weet ik , hij zegt ook dat hij er ÈÈn heeft, maar toch. Maar de mens is te gek en ¸bercool! En ik hou van hem! Ik hoop dat hij echt is want dan wil ik een vlog met hem.

Klik hier om het <a href=”http://www.garagetv.be/video-galerij/jeanleeke/sloeberke_kletskes_gegeven_woeaaaaaaaaa.aspx”>video filmpje</a> te bekijken

Klik hier om het <a href=”http://www.garagetv.be/video-galerij/jeanleeke/titel_ben_ik_vergeten_hihi_.aspx”>video filmpje</a> te bekijken

Tagged with: ,

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. LamaZone said, on October 9, 2007 at 11:38 pm

    jeanke rulet!

  2. Bert said, on October 10, 2007 at 8:54 am

    Een vlog met jullie beiden! Ik kijk er alvast naar uit :)
    Ben eens benieuwd hoe jullie te combineren zijn in één vlog…


Leave a Reply

