Wondering Boys

Me Like

Posted in Uncategorized by Mick on October 9, 2007

Me like allot!!
Ze heet Robyn en hier woont ze!

Tagged with:

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. lamazone said, on October 9, 2007 at 6:44 pm

    Beetje lame in vergelijking met haar nummer “Konichiwa Bitches” :)

  2. Mick said, on October 9, 2007 at 6:47 pm

    Maar de clip en de Art Direction van deze clip is GÈWÈLdig!!

    Ik kende haar niet eens tot voor een paar uur!

  3. Ania said, on October 10, 2007 at 10:37 pm

    oh jawel, je kent haar al veel langer. Maar toen noemde ze zich Robyn S.

  4. Mick said, on October 10, 2007 at 10:42 pm

    Aja het nummer ken ik wel, niet zo leuk moek zeggen! Nu is ze kek, tof, wild… me like!

  5. pruh said, on October 10, 2007 at 11:46 pm

    Haar muziek vind ik stukken beter gewordne,maar waarom moeten al die hippe dames in die afrikaanse pyama’s lopen opeens? Een mia is wel genoeg voor deze wereld..


Leave a Reply

