Wondering Boys

How Many Germs Live On Your Keyboard?

Posted in Uncategorized by Mick on October 10, 2007

1842540.png
Bij mij leven 1,842,540 bacteriÎn in mijn keyboard. Gezellig hÈ!

klik klik klik

Via Misplaatst

Tagged with: ,

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. lamazone said, on October 10, 2007 at 3:01 pm

    2,381,820!!

  2. Mick said, on October 10, 2007 at 3:04 pm

    IEUW

  3. Bert said, on October 10, 2007 at 3:11 pm

    2.741.340 beestekes onder mijn vingers… Tijd om te stoppen met werken denk ik :)

  4. lamazone said, on October 10, 2007 at 3:34 pm

    ja, mick, en dan nies ik nog naar de grond toe ook. om maar te zeggen dat mijn werkomgeving een zwaar vervuilde zone is :)

  5. Mick said, on October 10, 2007 at 3:41 pm

    Ik scoor zo laag omdat ik thuis werk denk ik, en ik nooiit het openbaar vervoer neem. (heb ik geen garderobe voor)

  6. Bert said, on October 10, 2007 at 3:55 pm

    aaaah, vandaar dat ik zo hoog scoor: iedereen komt mij voortdurend storen, komt niezen op mijn klavier (iedereen is momenteel ziek op het werk, grmbl…), ik durf al eens wat binnensmikkelen tijdens het werken en sleur mijne laptop ook de tram op en af… NOT my fault dus!

  7. Mirthe said, on October 11, 2007 at 9:21 am

    Leuk om te weten! ;)


Leave a Reply

