Wondering Boys

Nieuwe Kylie

Posted in Uncategorized by Mick on October 10, 2007

Zo verdomde sexy!

Kylie Minogue’s new single ‘ 2 Hearts’ – Music Video

Add to My Profile | More Videos

Tagged with:

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. Karel said, on October 10, 2007 at 10:58 pm

    Suuuuuuuuuuuuuper, ik had al gehoord da em vandaag uitkwam op radio enzo, maar had de tijd nog niet hem te zien…
    ma hoe krijg ik die verdomde myspacevideo zelf in mijn blog :( ik krijg er de video zelf niet bij :'(

  2. Mick said, on October 10, 2007 at 11:03 pm

    Ik stuur je een mail met de code!

  3. Karel said, on October 10, 2007 at 11:11 pm

    tanx

  4. Mick said, on October 10, 2007 at 11:12 pm

    één van de reacties op Perez Hilton (roddelsite) was.
    Vedomme, je ziet wel dat ze kanker heeft gehad, dat lijf ziet er niet uit!

    *krabt op hoofd*

  5. Karel said, on October 10, 2007 at 11:17 pm

    ze hebben Paris Hilton zelf nog ni bezien zeker, en die heeft geen kanker gehad, haha

  6. Serge said, on October 11, 2007 at 11:20 pm

    Sexy, zeg dat wel! Ik herinner me haar nog uit de tijd van Neighbours, toen zag ze er euh totaal anders uit ;-)

  7. lamazone said, on October 11, 2007 at 11:22 pm

    kylie kan mij krijgen


Leave a Reply

