Wondering Boys

Woman in Art

Posted in Uncategorized by Mick on October 10, 2007

Fascinerend, ik had hetzelfde idee, ooit in een donker verleden, om dit te doen met verschillende Madonna’s (Maria welteverstaan)

Add to My Profile | More Videos

Tagged with: ,

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. Bruno said, on October 10, 2007 at 9:30 pm

    Als je nog eens zo’n ideeÃŽn hebt… ;)

  2. Mick said, on October 10, 2007 at 9:32 pm

    Wil niet zeggen dat ik het nooit uitvoer! Ik heb het programma gekocht en voel mezelf eigenlijk min of meer verplicht om er iets doen. Morping is echt te gek, vind ik! :)

  3. Bruno said, on October 10, 2007 at 10:56 pm

    Misschien moet je inderdaad eens iets gelijkaardigs doen. 5 798 072 views op Youtube voor Women in Art, daar zou ik me graag met mijn website aan verbinden.

    a) Een mannelijke tegenhanger (hoewel waarschijnlijk minder gemakkelijk wegens diversiteit in gezichten/beharing/…) ? Dit heeft als voordeel dat je het wel makkelijk kan plaatsen als de mannelijke tegenhanger voor de vorige hype.
    b) De 4 seizoenen in kunst ? Van winter tot zomer en terug. De begeleidende rechtenvrije muziek is ook al gemakkelijk gekozen. Ik was hier ooit al mee begonnen, maar heb geen morphsoftware gekocht & ben geen art director ;).
    c) …

    Laat maar iets weten als je dit wil concretiseren.

  4. Mick said, on October 10, 2007 at 11:13 pm

    Ik kom hier op terug!! :)

  5. Uw Moeder said, on October 11, 2007 at 2:28 pm

    Van dezelfde maker, 80 jaar vrouwen in de film: http://www.appelogen.be/2007/05/28/80-jaar-vrouwen-in-de-film/


Leave a Reply

