Wondering Boys

:”(

Posted in Uncategorized by Mick on October 11, 2007

*is ziek*

Ik haat het, ik HAAT het,† zeg ik je!!

Tagged with:

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. Bert said, on October 11, 2007 at 10:35 am

    Er zullen dan toch blijkbaar net iets teveel beestjes onder je klavier gezeten hebben… Of is het psychologisch na het ontdekken van al die kiemen onder je vingers gisteren?

  2. Mick said, on October 11, 2007 at 10:45 am

    tis keelpijn… en rillerig! Tegen een paar bacteriÃŽn kan ik wel, tzijn die verdomde virussen waar ik niet tegen kan.

    Waarschijnlijk gekregen van Lamazone, daar heb ik gisteren mee gechat, die was ook ziek.

  3. lamazone said, on October 11, 2007 at 10:50 am

    crap. en ik ben vandaag nog zieker dan gisteren dus ik zal maar stoppen met je blog te vervuilen zeker? IOZ: internet overdraagbare ziektes. ts. ‘t is me wat.

  4. mieke said, on October 11, 2007 at 12:26 pm

    geen a’pen dan vandaag mick..? blijf asjeblief weg, ben net hersteld van oa 3 dagen geen stem, ellende man ziek zijn, echt alles ligt stil

  5. Mick said, on October 11, 2007 at 12:34 pm

    ik wou net smsmen inderdaad, dak nie kwam…
    En ik wil mijn bellen zo graag! :)
    Zal voor na het weekend zijn.

  6. Imke Dielen said, on October 11, 2007 at 1:02 pm

    Maak maar dat je genezen bent tegen zaterdag :( !!!!

  7. Mick said, on October 11, 2007 at 1:05 pm

    @Imke, nog niet eens bij nagedacht…
    *slikt een zooi medicijnen*

  8. ill. said, on October 11, 2007 at 1:17 pm

    ooooh, ziek zijn is het ALLERNAARSTE!!!

    beterschap hunnie!


Leave a Reply

