Wondering Boys

I Hate Crocs

Posted in Uncategorized by Mick on October 13, 2007

Tussen het zweten en zweven door moest ik heel hard lachen om deze clip!
Ik haat ze ook zo erg!

Via TownTalk

Tagged with:

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. Kaatje said, on October 13, 2007 at 3:22 pm

    Mick van Meelen zei…
    Hmmm, ik vind ze niet zo lelijk. Ik vond die hele Birkenstockrage ook best cool!

    Tis in elk geval comfortabeler dan een hoog hieleke!

    May 28, 2007 1:47 PM

    ;-)

  2. Mick said, on October 13, 2007 at 3:45 pm

    Toen had ik ze nog niet aan een voet gezien, die dingen misvormen je gewoon!

  3. Mirthe said, on October 13, 2007 at 9:15 pm

    Die Crocs zijn toch redelijk duur hÈ? Dus dat wil zeggen dat ze eerst geld heeft uitgegeven aan die ondingen, om ze dan in stukjes te knippen?

    Ik haat ze ook, maar daar geef ik toch geen geld aan uit ;)

  4. tine said, on October 14, 2007 at 3:38 pm

    I HATE THEM TOO!

  5. Imke Dielen said, on October 15, 2007 at 11:45 am

    super Ik doe mee!

  6. Karel said, on October 15, 2007 at 4:54 pm

    ge kunt die stukskes blijven kleiner snijden, ma als ze de zool ni kleiner krijgt vind ik toch dat de schoen gewonnen heeft…
    ma ik vind ze ook wel ni elegant :s


Leave a Reply

