Wondering Boys

Buitengesloten

Posted in Uncategorized by Mick on October 14, 2007

keys.jpg

Omdat ik al twee dagen niet buiten weg geweest dacht ik even een frisse neus te halen op deze stralende dag, zodat ik snel weer verder kan. Na een half uurtje merkte ik dat ik toch nog niet in mijne vaste stond en keerde terug naar huis. Thuis aangekomen komen we erachter dat we buiten gesloten waren… *kuch* De vierde keer ofzo. K&A waren niet thuis, die hebben een reserve, dus na drie uur dwalen door de stad besloten we Marie van de Roerkuip te bellen of ze het cafÈ kon open doen, zodat we door de ramen konden klimmen.

Note to self:
Deze week een sleutel geven aan Ingrid en Lama.

Tagged with:

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. ill. said, on October 14, 2007 at 2:52 pm

    oooh, wat balen!!!
    gelukkig zijn jullie nu weer binnen.

  2. ill. said, on October 14, 2007 at 2:53 pm

    (en ik had je nog wel zo’n handige sleutelketting gestuurd!!)

  3. LamaZone said, on October 14, 2007 at 9:13 pm

    o. sure. ik wil graag je sleutellama zijn :)

  4. Christophe said, on October 15, 2007 at 10:23 am

    Vervelende situatie natuurlijk.
    Ik vergewis er mij altijd van dat ik bij het sluiten van de deur, mijn sleutels bij mij heb. Ik mag ze dan nog voelen zitten in mijn zak, ik haal ze eruit zodat ik ze in mijn handen heb.


Leave a Reply

