Wondering Boys

Grote Schoonmaak

Posted in Uncategorized by Mick on October 22, 2007

De laatste paar weken heb ik het iets te gortig gemaakt met eten en drinken. Ik merk dat gelijk aan mijn lijf, ben ook sneller moe dan normaal. Dus wederom weer eens tijd om de gezondheid freak uit te hangen, dat ik weer snel op de rails sta. Voor mij nu even alleen groenten, fruit, water en thee… en even geen koffie meer.

*heeft zin in een glas witte wijn*

No Responses Yet

Subscribe to comments with RSS.

  1. Christophe said, on October 22, 2007 at 4:52 pm

    Ik ben mij om een vitaminekuurtje geweest bij de apotheker.

  2. mick said, on October 22, 2007 at 4:55 pm

    @Cristophe, ga ik ook eens doen…

  3. lamazone said, on October 22, 2007 at 6:01 pm

    veel noten eten – boordevol energie!

  4. Imke Dielen said, on October 22, 2007 at 7:46 pm

    Niet vergeten af en toe te zondigen hÈ ;)

  5. mick said, on October 22, 2007 at 7:51 pm

    @Imke, eerst onze drankorgie van laatst uit mijn lijf spoelen. :)

  6. maarten said, on October 23, 2007 at 1:07 pm

    geen koffie? geen wijn?? *valt flauw*

  7. mick said, on October 23, 2007 at 1:12 pm

    @ maarten, geloof me ik ook!


Leave a Reply

